pondelok 8. apríla 2013

RepRap: Moja prvá tlač

Ahojte všetci,
Dnes sa mi podarilo  poprvý krát niečo vytlačiť na mojej novopostavenej tlačiarni.
Ešte to nie je dokonalé (skôr naopak), ale aj tak sa velmi teším.
Pokúšal som sa vytlačiť kocku o veľkosti  2cm z bieleho ABS.
Predpokladal som, že to asi nepôjde a použil som iba malý kúsok materiálu. Tlačenie nakoniec dopadlo veľmi dobre (na prvý pokus), ale bohužial sa veľmi rýchlo skončilo, lebo sa minul materiál. Škoda. Pripájam zopár fotiek.
Video odovzdám na Yotu až  zajtra (Má to 5 minút a chcelo to uploadovať hodinu).
UPDATE. Tu je video:

Prajem vám 'Happy printing' (vlastne dobrú noc).

 Hnedá farba znamená príliš vysokú teplotu extrudera (bolo 230 C)
 Ešte neviem, čo spôsobilo to 'ohnutie'. Zajtra večer to skúsim zistiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára