štvrtok 18. apríla 2013

Držiak na 'materiál'

Vyrobil som si držiak na koleso s 'filamentom'. To je ten materiál, z ktorého sa tlačí.

Koleso s materiálom je položené na 4 ložiskách, aby sa mohlo voľne otáčat. Použité sú bežné ložiska z kolieskových korčúl. Sú ľahko dostupné a lacné (povedme radšej, že nie sú až tak strašne drahé.).

Doteraz som mal koleso s materiálom položené vedľa tlačiarne na takej krabičke a počas tlačenia som musel neustále kontrolovať, či je odvynutý dostatočný kus materialu, aby si mohla tlačiareň postupne vtiahnuť. Ale už teraz to nemusím neustále kontrolovať.

Vytlačil som 4 rohové diely, pochádzajú odtiaľto.  http://www.thingiverse.com/thing:30299
Odrezal som 4 kusy závitovej tyče M8. Odrezal som ich pre istotu dlhšie, aby sa to dalo nastavovať. Keby som niekedy v budúcnosti kúpil väčšie koleso s 'filamentom'.
Matičky, podložky a ložiská som mal v 'šuplíkovej zásobe'.

Funguje to velmi pekne. Tlačiareň si sama potiahne toľko materiálu, koľko potrebuje a nemusím to stále ručne povoľovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára